Dariusz Dąbrowski - kierownik kolonii Trener metod efektywnej nauki, autor programu „Karuzela Eksperymentów”. W swojej pracy z dziećmi wykorzystuje metody wychowawcze zdobyte na warsztatach „Faber / Mazlish” wierząc, że aby dzieci nas słuchały najpierw musimy sami nauczyć się słuchać. Szybko nawiązuje kontakt z najmłodszymi i wzbudza ich sympatię. Najbardziej w pracy z dziećmi uwielbia wspólne z nimi odkrywanie świata. Każde zajęcia są dla niego nową przygodą. Prywatnie pasjonat i instruktor żeglarstwa związany z HOW Warszawa. Organizator rodzinnych rejsów mazurskich i u wybrzeży Chorwacji. Od lat propaguje idee aktywnego rodzinnego wypoczynku na łonie natury. Miłośnik synergii w świecie. |
|
Liliana Tołoczko - wychowawca Absolwentka Animacji Społeczno – Kulturalnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z językiem angielskim. Nauczycielka i wychowawczyni grupy 5 – latków w warszawskim przedszkolu. Podczas codziennej pracy wykorzystuje pozytywną dyscyplinę oraz komunikację empatyczną – NVC. Ważne są dla niej potrzeby dziecka. W wolnych chwilach dobrze gotuje oraz pokonuje kolejne kilometry na rowerze. |
|
Anna Bodzińska - wychowawca Kończy studia na Wydziale Pedagogiki UW. |
|
Gabriela Kmiecik - wychowawca Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek pedagogika specjalna, specjalizacja surdopedagogika. Do bycia wychowawcą kolonijnym przygotowywała się w Mazowieckim Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Siedlcach, gdzie ukończyła kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku. Praca z dziećmi jest jej powołaniem. Zawsze uśmiechnięta i pomocna. Prowadzi zajęcia zarówno z najmłodszymi dziećmi jak i z młodzieżą. W wolnej chwili pochłania ją dobra książka. |
|
Aleksandra Nikiel - wychowawca Studentka psychologii na Uniwersytecie SWPS, specjalizacja neurokognitywistyka i projektowanie interakcji człowiek-technologia. Trenerka metod efektywnej nauki. Od sześciu lat pracuje z dziećmi w wieku od 3 do 12 lat, prowadząc zajęcia rozwoju intelektualnego oraz warsztaty eksperymentowania. W wolnym czasie czyta o rozwoju nowych technologii oraz ogląda kolejne odcinki ulubionych seriali. |